Четвер, 05.02.2024, 2:06 PMВітаю Вас Гість | RSS
Підгір'янська загальноосвітня школа І ступеня
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [23]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів


Головна » Файли » Мої файли

Стратегія розвитку школи
12.21.2020, 7:37 PM
Стратегія розвитку школи Підгір’янська загальноосвітня школа І ступеня Бродівської міської ради Львівської області ____________________________________________________________________ вул. Центральна,57, с. Підгір’я, Бродівської територіальної громади, Львівської обл.. 80644, тел. 0 (3266)30 564 e-mail: pidhiria2016@gmail.com Код ЄДРПОУ 25558016 Стратегія розвитку закладу на 2020-2025 роки ЗАТВЕРДЖЕНО Протокол засідання педагогічної ради Зміст І.ВСТУП 1.1.Назва: Підгір’янська загальноосвітня школа І ступеня Бродівської територіальної громади, Львівської області. 1.2.Мета плану розвитку Підгір’янської ЗОШ І ступеня. - створення сучасного освітнього середовища, спрямованого на пошук та впровадження педагогіки партнерства та принципу дитиноцентризму. 1.3. Завдання: - Підвищити якість освітніх послуг у відповідності з освітніми стандартами. - створювати оптимальні умови для виявлення та розвитку творчої обдарованості здобувачів освіти. - Забезпечувати: • права дітей на вибір видів і форм діяльності, • збереження та зміцнення здоров’я дітей; • позитивний імідж навчального закладу. - Здійснювати освітній процес відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей учнів. 1.4. Місія закладу: Кожній дитині – гідні й необхідні умови розвитку та реалізації свого потенціалу для власного та суспільного блага. ІІ. ПАСПОРТ 2.1. Повна офіційна назва: Підгір’янська загальноосвітня школа І ступеня Бродівської територіальної громади, Львівської області. Код ЄДРПОУ 25558016 Поштова адреса: вул. Центральна,57, с. Підгір’я, Бродівської територіальної громади, Львівської обл.. 80644, тел. (03 266)30 564 e-mail: pidhiria2016@gmail.com 2.2. Координатор Плану розвитку закладу: Горбаль-Щепанська Ірина Ярославівна, завідувач Підгір’янської загальноосвітньої школи Бродівської територальної громади, Львівської області, «спеціаліст вищої категорії», вчитель початкових класів. 2.3. Нормативно – правове забезпечення: План розвитку закладу розроблено відповідно до Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Концепції «Нова українська школа», Концепції національно – патріотичного виховання дітей і молоді у загальноосвітніх навчальних закладах, інших законодавчих та підзаконних актів законодавства України у сфері освіти і науки. 2.4. Термін реалізації: 2020 – 2025 роки ІІІ. ПЛАН РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ НА 2020 – 2025 РОКИ 3.1. Мережа класів та контингент учнів: Станом на 01 вересня 2020 року в школі функціонує 2 класи-комплекти, у яких навчається 17 учні, середня наповнюваність становить 4 учнів. Учні 1-4 класів працюють у п’ятиденному режимі. Класи 2020 - 2021 2021 -2022 2022 -2023 2023 -2024 2024 -2025

К – ть класів К-ть учнів К – ть класів К-ть учнів К –ть класів К – ть учнів К-ть класів К-ть учнів К – ть класів К-ть учнів

1 0 1 0 2 0 4 0 4 1 5 2 1 7 0 1 0 2 0 4 0 4 3 0 4 1 7 0 1 0 2 0 4 4 1 5 0 4 1 7 0 1 0 2 Разом 2 17 1 14 1 14 0 11 1 15 3.2 Розвиток кадрового потенціалу: Станом на 1 вересня 2020 року у ЗЗСО працює 3 педагогічних працівників: - 1 вчитель початкових класів «вищої категорії»; - 1 вчитель початкових класів « І категорії»; - 1 вчитель початкових класів «спеціаліст»; 1 вчитель у відпустці по догляду за дитиною. Із загальної кількості педагогічних працівників мають такі кваліфікаційні категорії: Стаж педагогічної роботи: До 3 – х років Від 3 до 10 років Від 10 до 20 років 20 років і більше Педагогічних працівників 0 2 1 0 Потреба в кадровому забезпеченні на 2020 – 2024 роки: Станом на 01 вересня 2020 року вакансій у даному ЗЗСО – немає. 3.3. Основні напрямки освітнього процесу: Педагогічний колектив школи усвідомлює, що інструментом становлення нової освіти є інноваційна діяльність, яка полягає у внесенні якісно нових елементів в освітній процес. Розроблено Освітні програми І ступеня Підгір’янської ЗОШ І ступеня. Розподіл навчального навантаження на тиждень окреслено у навчальних планах для учнів 1 – 4 класів. При визначенні варіативної складової враховано особливості організації освітнього процесу у школі та індивідуальні освітні потреби учнів, рівень навчально – методичного та кадрового забезпечення закладу. Гранична наповнюваність класів та тривалість уроків встановлено відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту». Основними формами організації освітнього процесу в закладі є різні типи уроків: - формування компетентностей; - розвитку компетентностей; - корекції основних компетентностей; - комбінований урок. Формами організації освітнього процесу є також екскурсії, конференції, інтерактивні, інтегровані уроки, круглі столи, дискусії, тощо. Освітній режим Підгір’янської ЗОШ І ступеня повністю підпорядковано завданню зміцнення і збереження здоров’я дітей та надання їм якісних освітніх послуг. У закладі створено необхідні умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами. Педагогічний колектив школи постійно працює над підвищенням ефективності та результативності освітнього процесу та удосконаленням роботи зі здібними та обдарованими учнями. Ведеться щоденний контроль за відвідуванням учнями навчальних занять, з’ясовуються та аналізуються причини пропусків. У результаті комплексу організаційних заходів досягається підвищення відсотка відвідування учнями навчальних занять. Основні напрямки виховної роботи школи Найважливішою складовою національної системи освіти завжди було і залишається виховання підростаючого покоління. Мета виховної роботи: сприяння в розвитку пізнавальної . творчої . активної особистості; розвиток природних здібностей, уяви і продуктивного мислення з гуманістичним світосприйняттям і почуттям відповідальності за долю України, її народу; виховання естетичних смаків; ведення здорового способу життя. Основні завдання: 1.Формування основ наукового світогляду, пізнавальної активності і культури розумової праці, вироблення уміння самостійно здобувати знання, застосовувати їх у своїй практичній діяльності. 2. Виховання почуття любові до Батьківщини і свого народу як основи духовного розвитку особистості, шанобливе ставлення до історичних пам’яток. 3.Сприяти формуванню навичок самоврядування, соціальної активності і відповідальності в процесі практичної громадської діяльності, правової культури, вільного володіння державною мовою, засвоєння основ державного і кримінального права, активної протидії випадкам порушення законів. 4. Підготовка випускників до свідомого вибору професії. 5. Залучення до активної екологічної діяльності, формування основ естетичної культури, гармонійний розвиток духовного, фізичного та психічного здоров’я. 6.Затвердження культури здорового способу життя. Шляхи реалізації 1.Організація і проведення засідань заходів класними керівниками відповідної тематики; 2. Створення безпечного толерантного середовища шляхом удосконалення соціального захисту учнів, у тому числі дітей пільгових категорій; 3. Здійснювати соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей під опікою, дітей, які знаходяться в складних умовах проживання, дітей з неповних та малозабезпечених сімей, дітей–інвалідів, дітей, які проживають в сім’ях групи ризику, дітей з багатодітних сімей та з сімей учасників АТО. 4. Впровадження активних форм виховної роботи шляхом застосування інноваційних методів та прийомів. Психолого-педагогічний аспект Мета: формування особистості через шкільне та сімейне виховання з урахуванням: • індивідуальних особливостей; • здібностей; • умінь та навичок. Основні завдання: 1. Створення: – ситуації творчості для всіх учасників освітнього процесу; – умов для соціальної самореалізації учасників освітнього процесу; – умов для позитивної адаптації учнів до навчання у школі. 2. Посилення впливу шкільного та сімейного виховання на формування: • стійкої мотивації до здобуття освіти; • високої духовної культури; • моральних переконань; • трудового виховання дітей. 3. Забезпечення якісного психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу. 4. Практичне забезпечення корекційно-розвивальної роботи: • діагностики особистісного розвитку; • ціннісних орієнтацій; • соціального статусу; • виявлення вад і проблем соціального розвитку дитини. 5. Орієнтація на соціально-психологічну профілактику негативних явищ в освітньому середовищі, профілактику девіантної поведінки, булінгу. Перспективний план вивчення стану викладання навчальних предметів, рівня навчальних досягнень учнів початкових класів 2020 – 2021 н.р. Українська мова , трудове навчання, природознавство(4 клас). 2021 – 2022 н.р. Фізична культура. 2022 – 2023 н.р. Українська мова, англійська мова 2023 – 2024 н.р. Математика, музичне та образотворче мистецтво 2024 – 2025 н.р. Я досліджую світ 3.4. Основні напрямки методичної роботи: Учасники освітнього процесу свідомі того, що важливим в організації науково – методичної роботи сучасної школи є орієнтація вчителів на творчість, організацію науково – пошукової, дослідницької, експериментальної роботи, на пошуки більш досконалих педагогічних технологій. Саме на організацію процесу підвищення професійної майстерності вчителів в освітньому процесі і спрямована система методичної роботи в школі. За останні роки спостерігається позитивна динаміка результативності педагогічної діяльності, професійного рівня і педагогічної майстерності вчителів школи. Упродовж наступних п’яти років педагогічний колектив школи реалізовуватиме науково – методичну роботу у таких напрямках: - застосування інформаційно – комунікаційних технологій в освітньому процесі; - упровадження заходів, спрямованих на формування академічної доброчесності учасників освітнього процесу; - участь педагогів сертифікації педагогічних працівників; - проведення нетрадиційних форм батьківських зборів, зокрема присвячених питанням організації освітнього процесу вдома; - проведення загальношкільних методичних заходів , експрес – звітів тощо; - створення умов для активної постійно діючої системи безперервної освіти педагогів та залучення їх до організації освітнього процесу у системі неперервної післядипломної освіти . - надання методичної допомоги молодим учителям та учителям – стажистам; - оприлюднення творчих здобутків педагогів школи в інтернет – ресурсах та ін. 3.5. Система збереження та зміцнення здоров’я учасників освітнього процесу: Обов’язковою умовою використання сучасних педагогічних, інформаційно – комунікаційних технологій є збереження фізичного та психічного здоров’я учасників освітнього процесу, формування позитивного ставлення до здорового способу життя. Збереження здоров’я дітей належить до пріоритетних завдань Підгір’янської ЗОШ І ступеня. Тому формування навичок здорового способу життя та безпечної поведінки здійснюється не лише в рамках предметів «Фізична культура», «Я досліджую світ», а інтегрується у змісті всіх предметів інваріантної та варіативної складових навчального плану. Вчителі школи на уроках звертають особливу увагу на формування такої ключової компетентності учнів як «Екологічна грамотність і здорове життя». Основні завдання щодо збереження та зміцнення здоров’я учасників освітнього процесу: - створення у закладі цілісної системи позитивного підходу до здорового способу життя, забезпечення якісної підготовки здоров’язберігаючих технологій навчання та виховання; - організація, участь та проведення загальношкільних та загальноміських заходів «День здоров’я», «День безпеки життєдіяльності», «Збалансоване харчування – запорука здоров’я»; «Ігри козачат», «Мама, тато і я - спортивна сім’я», «Спорт для всіх» тощо; - створення науково – інформаційного простору з питань збереження та зміцнення здоров’я учасників освітнього процесу; - розширення та урізноманітнення шляхів взаємодії школи, батьків і громадськості в контексті зміцнення здоров’я; - формування ціннісних орієнтацій, спрямованих на здоровий спосіб життя, створення оптимальних умов для збереження та зміцнення здоров’я дітей. Перспективний план покращення матеріально-технічної бази навчального закладу Вид робіт 2020-21 2021-22 2022-23 2023-24 2024-25 Ремонт Капітальний ремонт даху Заміна і встановлення міжкімнатних метало пластикових дверей, ремонт відкосів. Ремонт шкільного коридору Ремонт їдальні, заміна підлоги Ремонт огорожі, хвіртки, воріт, поточний ремонт інших приміщень Придбан-ня Крісла компюткрні -2, Фліпчарт -2; Шафа книжкова -1; Дошка настінна -1 Дитячий майданчик Парти та шкільні стільці Посуд для буфетного харчування Комплект шкільних меблів – Заміна Заміна змішувача на електронагрівальний., Заміна Спортивного обладнання Заміна робочого інвентаря технічного персоналу Заміна ламп на енергозбережувальні Заміна ламп на енергозбережувальні
Категорія: Мої файли | Додав: pidhiria2016
Переглядів: 161 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту